facebook instagram linkedin

Design Thinking

Fundamenty projektowania nowej usługi lub produktu

  • Projektowanie usługi lub produktu
  • Tworzenie rozwiązań
  • Definiowanie użytkownika
  • Zarządzanie projektem

Czas trwania: 2 dni / 16 godzin lekcyjnych

Miejsce: W firmie

#
Design Thinking

Fundamenty projektowania nowej usługi lub produktu z Design Thinking

Cele:

  • Poznanie i zrozumienie sensu projektowania nowego produktu lub usługi w oparciu o Design Thinking
  • Praktyczne zapoznanie się z każdym etapem procesu
  • Praktykowanie w zakresie twórczego kreowania usługi/produktu oraz jego prototypowania

Program:

  • Wprowadzenie i zespół projektowy
    • Wprowadzenie do metodologii Design Thinking
    • Postaci w procesie DT – zespół, sponsorzy, interesariusze, użytkownicy
    • Jak dobrze dobrać osoby do zespołu projektowego?
  • Cel, czas , przestrzeń i zasady pracy w projekcie
  • Nasza persona – definiowanie klienta/ użytkownika
    • Metody wywiadów
    • Hipotezy
    • Mapa empatii
    • Persona
  • Design Thinking Jam – tworzymy rozwiązania
    • Zasady tworzenia pomysłów
    • Metody pracy kreatywnej – burza mózgów, odwrócona burza mózgów, ćwiczenia pobudzające wyobraźnię
    • Kryteria kategoryzacji i selekcji pomysłów
    • Wybór pomysłów do prototypowania
  • Design Thinking Jam – prototypujemy
    • Zasady prototypowania
    • Formy prototypów
    • Budowanie prototypów
    • Prezentacja prototypów
    • Utrwalanie prototypów  

Narzędzia:

  • Etapy projektowania
  • Burza mózgów
  • Mapa empatii
  • Persona odbiorcy
  • Prototypowanie – Karta konceptu, makieta, storyboard
  • Karta testów
  • Matryca MoSCoW

Efekty:

  • Uczestnik będzie wiedział:
    • czym jest metoda Design Thinking i jak może wykorzystać ją w swoim środowisku biznesowym
    • jakie etapy składają się na proces projektowania z Design Thinking
  • Uczestnik będzie potrafił:
    • zbudować mapę empatii
    • przygotować personę odbiorcy
    • przygotować i przeprowadzić sesję kreatywną wraz z prototypowaniem

Grupa docelowa:

Kurs dla wszystkich tych, którzy chcą:

  • rozwiązywać problemy narzędziami kreatywnymi oraz tworzyć innowacyjne rozwiązania,
  • chcą rozwinąć kompetencje myślenia kreatywnego, innowacyjnego, rozwiązywania problemów.

Dedykowany szczególnie menedżerom, specjalistom ds. obsługi klienta, pracownikom R &D, agencji kreatywnych oraz działów marketingu, sprzedaży, rozwoju, HR, a także trenerom, konsultantom, nauczycielom.

Organizacja:

  • Zapraszamy do udziału w 2 dniowym szkoleniu na terenie firmy Klienta
  • Szkolenie realizowane w języku polskim
  • Grupa do 12 osób
  • Możliwość uzyskania dofinansowania do szkolenia
  • W przypadku dodatkowych pytań, bądź trudności w wyborze szkolenia, prosimy o kontakt:

e-mail: biuroprojektow@lmcg.com.pl
tel. 531 606 222
tel. 512 212 389

Zapraszamy do udziału.

 


 

Fundamenty projektowania nowej usługi/produktu  z Design Thinking

Projektowanie nowych produktów i usług w oparciu o potrzeby użytkowników.

Design Thinking to podejście do tworzenia nowych produktów i usług w oparciu o głębokie zrozumienie problemów i potrzeb użytkowników. 

Design Thinking to sposób myślenia i filozofia wspierająca rozwiązywanie problemów, poparta gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników.

Nowe usługi oraz produkty projektujemy tak by po ich wdrożeniu przez jak najdłuższy czas nie wymagały tego procesu, były odpowiedzią na potrzeby użytkowników/odbiorów i dawały przewagę konkurencyjną. Istniejące procesy doskonalimy i optymalizujemy.

×

Niezbędne pliki cookies

Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie.

Zawsze aktywne

Analityczne pliki cookie

Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.