Standaryzacja pracy w biurach i usługach
Organizacja i optymalizacja miejsca pracy
Cele:
- Zrozumienie idei Lean Management
- Zrozumienie i przećwiczenie poszukiwania marnotrawstw w procesach usługowych
- Zapoznanie z narzędziami organizacji miejsca pracy w biurach
Program:
- Wprowadzenie do Lean Management
- Omówienie 7 rodzajów Marnotrawstwa w procesach (7MUDA). Przykłady marnotrawstwa w biurach w obszarze 7 rodzajów strat
- Gra symulacyjna – wprowadzenie do 5S
- Omówienie 5S z korzyściami z zastosowania 5 S
- Standaryzacja w miejscu pracy. Przykłady standardów w biurach i usługach
- Wizualizacja jako wsparcie zarządzania. Przykłady wizualizacji
Narzędzia:
- 7 rodzajów marnotrawstwa
- System 5S
- Standaryzacja
- Wizualizacja
- Karta pracy standaryzowanej (SOP)
Efekty:
- Znajomość typów marnotrawstwa i umiejętność rozpoznawania marnotrawstwa w praktyce
- Znajomość zasad 5S i umiejętność działań w zakresie 5S
- Znajomość zasad standaryzacji i wizualizacji oraz umiejętność opracowania wizualnych standardów
Grupa docelowa:
- Przedsiębiorcy, właściciele firm
- Dyrektorzy firm
- Kierownicy procesów administracyjnych, IT, HR, logistyki, jakości, marketingu, sprzedaży i usług
- Specjaliści procesów administracyjnych, IT, HR, logistyki, jakości, marketingu, sprzedaży i usług
- Specjaliści ds. lean/kaizen
- Wszyscy, którzy chcą poprawy procesów w biurach
Organizacja:
- Zapraszamy do udziału w 2 dniowym szkoleniu na terenie firmy Klienta
- Szkolenie realizowane w języku polskim lub angielskim
- Grupa do 16 osób
- Możliwość uzyskania dofinansowania do szkolenia
- W przypadku dodatkowych pytań, bądź trudności w wyborze szkolenia, prosimy o kontakt:
e-mail: biuroprojektow@lmcg.com.pl
tel. +48 780 549 757
Zapraszamy do udziału.