Lean Office Benchmark Tour
Czyli jak skutecznie wykorzystać metodologię Lean Management w biurze
Warsztaty opcjonalne
Program:
- Dlaczego Lean Office
- Najczęstszy potencjał poprawy
- Kluczowe czynniki pomyślnego wdrożenia Lean Office
- Prosta technika identyfikacji minimalizowania marnotrawstwa i strat czasowych
- Przykłady sukcesów na poziomie miejsca pracy
Narzędzia:
- 5S
- Mapowanie procesów w biurze
- Visual Management
- Digitalizacja miejsca pracy
- Standaryzacja procesu
- Office Floor
- Gemba Walk
Efekty:
- Firma, która optymalizuje procesy biurowe może zaoszczędzić koszty, zaimponować klientom, zmotywować i zatrzymać pracowników
- Wypróbowane i przetestowane podejście do tego jak trwale poprawić swoje procesy w biurze w 5 poziomach
- Pokazanie w jaki sposób procesy mogą być łatwiejsze, oszczędne czasowo i kosztowo
Organizacja:
- 1 dniowe (3h) warsztaty on-line
- Warsztaty realizowane w języku angielskim za pomocą aplikacji MS Teams
- Grupa do 15 osób
- Możliwość uzyskania dofinansowania do Akademii
- W przypadku dodatkowych pytań, prosimy o kontakt:
e-mail: biuroprojektow@lmcg.com.pl
tel. +48 780 549 757
Zapraszamy do kontaktu.
Warsztaty online
Badania pokazują, że w biurach około jedna trzecia czasu pracy tracona jest na bezsensownych zadaniach. Idealną sytuacją jest koncentracja na właściwych zadaniach bez marnotrawstwa, ustrukturyzowana praca, w której można ustalić właściwe priorytety i wykonać naprawdę ważne rzeczy, dzięki czemu można cieszyć się efektami i dobrą atmosferą w pracy. Firma, która optymalizuje swoje procesy biurowe, może zaoszczędzić koszty, zaimponować Klientom, zmotywować i zatrzymać pracowników. Organizacja biura powinna wspierać procesy realizowane w firmie. Optymalizacja procesów to jedno z priorytetów, aby stać się wydajną firmą. W Lean Office funkcjonują sprawdzone metody szczupłego zarządzania, które konsekwentnie rozwijane, dają korzyści i użytkownikom i procesom.
Nasze krótkie seminarium zachęca do zajęcia się przeszkodami, które utrudniają nam efektywne funkcjonowanie, zachęcają do działań optymalizacyjnych w biurach, pokazują jak wielki może być potencjał do poprawy. Skupimy się na praktycznych przykładach doskonalenia, na podstawie realnego biura zorganizowanego w sposób leanowy. Nasz Partner Lean Service Institute przetestował i wypróbował na sobie, jak trwale poprawić swoje procesy w biurze w 5 poziomach. Przedstawią na podstawie wirtualnego spaceru po biurze przykłady sukcesów na poziomie miejsca pracy, zespołu i procesów.