facebook instagram linkedin

Kadra dydaktyczna

Studenci mogą liczyć na wymianę doświadczeń w ramach zajęć prowadzonych przez wybitnych specjalistów o międzynarodowym autorytecie, praktyków Lean.

Sebastian_Reimer

Sebastian Reimer

Dyrektor zarządzający w Lean Service Institute (Reimer Improve Management) GmbH we Friedrichsdorf w okolicach Frankfurtu nad Menem.

Na swoim obecnym stanowisku, odpowiedzialny jest za prowadzenie konsultacji, seminariów i warsztatów w zakresie Lean Administration, organizacji procesów archiwizacji dokumentów, zwiększania efektywności w pracy z pocztą e-mail, optymalizacji procesów oraz ciągłego doskonalenia w powiązaniu z Lean Service Management.

W sposób efektowny łączy w tym obszarze swoje doświadczenie w obszarach KAIZEN w biurze, technik zwinnego zarządzania projektami Lean i IT z bezpośrednią pracą z ludźmi.

Sebastian czerpie nie tylko przyjemność z osiągania harmonii w życiu zawodowym. Jest również zapalonym gitarzystą-amatorem, a hobby to utrzymuje go we właściwym rytmie od ponad 30 lat. Zapewnia mu to idealną równowagę również w pracy.

Prywatnie jest ojcem dwóch córek, bliźniaczek, Lei Aleksandry oraz Luisy Sophie. 


Rafał Palonek

Dyrektor Zarządzający i Senior Konsultant realizujący doradztwo, szkolenia, wdrożenia w zakresie LEAN/KAIZEN oraz kompetencji miękkich w tym coachingu i TWI. Prowadził wykłady na studiach podyplomowych Akademia KAIZEN na Politechnice Warszawskiej,  Lean w usługach w Szkole Głównej Handlowej Flow Management na WSIZ w Rzeszowie. Specjalizuje się w treningach, doradztwie oraz wsparciu  przedsiębiorstw w obszarze  wdrożenia KAIZEN, LEAN Management, jest ekspertem z obszaru organizacji produkcji. Doradza i prowadzi projekty w obszarze fundamentów KAIZEN, TPM (zgodnie z JIPM), GEMBA KANRI (Standaryzacja Menedżerska), HOSHIN KANRI, Problem Solving Story oraz Flow Management.

Pracował dla takich firm jak: Anton Haering, Amcor Rentsch, Arcelor Mittal, Bitron, BJB, Bombardier, Com40, Ekoland, Faurecia, Grupa Kęty, MZK Piła, Scania, TP SA, Viessmann, LEONI, Vectrix, NSK Steering Systems Poland, Vetoquinol, USP Zdrowie, AKTIW, WATS, Alfa Laval, Lindorff, Europejski Fundusz Leasingowy, Inventronics, Dakoma, Fanar.

Magister Inżynier zarządzania produkcją. Studia Podyplomowe : Coaching, Certyfikowany COACH KAIZEN Institute, Wykładowca na studiach podyplomowych na Politechnice Warszawskiej,  SGH w Warszawie, WSIZ   w Rzeszowie oraz PWSZ w Wałbrzychu.  Absolwent stypendium AOTS w Japonii, Stały autor artykułów dla kwartalnika Kaizen, TOP Logistyk oraz Production Manager.

Patryk_Szatkowski_LMCG_Wrocław

Patryk Szatkowski

Konsultant zarządzający LMCG realizujący szkolenia, doradztwo oraz wdrożenia w zakresie: standaryzacja, wizualizacja, system 5S, system sugestii pracowniczych, Mapowanie Strumienia Wartości, KPI deployment, Shop Floor Management, Lean Logistic, Linii Modelowych i inne zaawansowane z zakresu LEAN. Trener kompetencji miękkich jak: TWI - instruowanie pracowników.

Realizował projekty dla: Black Point S. A.,  WABCO Polska, NSK Steering Systems Europe (Polska) Sp. z o.o.; Instytut Mechaniki Sp. z o.o.; AKTIW. Metsa Poland, Janus&Janus Sp. z o.o., MERKSON SP. Z O.O. SP., Collins Aerospace Polska oraz KLER S.A. Wśród firm usługowych Santander Consumer  Bank S.A. oraz ManpowerGroup™.

Wśród osiągnięć brał udział w ramach międzynarodowego projektu badawczego Future SME (dotyczący rozwoju nowych metod organizacji i zarządzania) realizowanego przez Komisję Europejską  w zakresie 7 Programu Ramowego Badań, Rozwoju Technologicznego i Wdrożeń Unii Europejskiej. Zrealizował około 400 dni warsztatów.

W ciągu 17 lat pracy zawodowej pełnił funkcję Inżyniera procesu i Koordynatora Lean w Black Point S. A.,  Kierownika Logistyki i Projektów Lean w Wabco oraz Senior Manager Lean Transformation & ACE.  Aktualnie pełni funkcję Dyrektora operacyjnego. Doradza również jako Konsultant zarządzającego w LMCG. Prowadził zajęcia na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, Wyższej Szkole zawodowej w Wałbrzychu oraz studia MBA realizowane przy współpracy z WAB we Wrocławiu. Posiada również liczne certyfikaty w tym certyfikat Lean Practitioner i Six Sigma Green Belt. 

Działa aktywnie w ramach Klubu Koordynatorów Kaizen i Polskim Stowarzyszeniu Praktyków TWI. 

Donata_Borkowska_LMCG

Donata Borkowska

Od ponad 20 lat wspiera w rozwoju Firmy i ludzi w nich pracujących. Ma własne doświadczenie biznesowe, co pozwala mi dobrze rozumieć potrzeby klientów.

Jest doświadczonym trenerem, konsultantem, coachem. Prowadzi firmę Si-training@consulting

Osiąga wysokie rezultaty dbając nie tylko o jakość rozwiązań, ale również to jakość współpracy. To, co robi, po prostu robi dobrze. Sprzedaż ma w DNA. Skutecznie zwiększa efektywność Działów Sprzedaży i Obsługi Klienta doskonaląc procesy, standardy, wdrażając zarządzanie celami i wskaźnikami, rozwijając kompetencje menedżerów i handlowców. 

Ma duże doświadczenie w wypracowywaniu i wdrażaniu misji, wizji, strategii i wartości w firmach z sektora produkcyjnego, handlowego i usługowego.

Jako konsultantka towarzyszy firmom we wdrażaniu rozwiązań lean rozwijając kompetencje liderów i budując kulturę dojrzałego przywództwa. W firmach produkcyjnych prowadzi kompleksowe projekty rozwojowe dla dyrektorów i kierowników, mistrzów i liderów produkcji w obszarze kompetencji menedżerskich.

Realizowała projekty dla firm sektora: 

  • energetycznego: PSE Południe, Fortum Heat Polska, Enion, Spółka Energetyczna JASTRZĘBIE, Vattenfall Sales Poland, Vattenfall Distribution Poland, Południowy Koncern Węglowy
  • finansowego: ING Bank Śląski, Europejski Fundusz Leasingowy, BZWBK Leasing, Kruk S.A, Volswagen Bank, Santander Consumer Bank, Agrainvest, Bank RCI
  • produkcyjnego: Sanha Polska, Wrigley Polska, Michelin Polska, GlaxoSmithKline Pharmaceuticals Polska, Lincoln Electric Bester, Volswagen Poznań, Nivea Polska, FAURECIA Fotele Samochodowe, US Pharmacia, Fanar Fabryka Narzędzi, Toyota Boshoku, Kler S.A. 
  • usługowego: Elektrobudowa, Elemont, OsadkowskI S.A, CBRE
  • logistyki: General Logistics Systems Poland, Raben, Dachser
  • sieci sprzedaży: Kaufland Polska Markety, Schiever, Grupa Muszkieterów,Makro Cash and Carry, Selgros, BP Polska, Neonet, Volkswagen Group Polska, SEAT, Eltech Centrala Techniczna,Toya, Topex,Nauca

Prywatnie stara się żyć tak, aby każdy codzienny dzień był cudny wspomnieniem. Żyje normalnie. Jest żoną i mamą 4 dorosłych dzieci. Kiedy nie pracuje, a zdarza się to rzadko, próbuje nic nie robić. 

Szanuje ludzi i ich odmienne poglądy. Siłę i radość czerpie z kontaktów z ludźmi.

Łukasz_Bielakowski_LMCG_Wrocław

Łukasz Bielakowski

Konsultant Zarządzający LMCG. Certyfikowany Praktyk i Trener KAIZEN. Od 12 lat wspiera polskie przedsiębiorstwa w implementacji narzędzi Lean Management i budowaniu kultury organizacyjnej nastawionej na ciągłe doskonalenie jako Lean Manager, konsultant i Project Manager zarządzający projektami z zakresu KAIZEN i Lean Management. Absolwent studiów podyplomowych Akademia KAIZEN. Od wielu lat prowadzi także szkolenia i warsztaty z tematyki Lean Management dla wyższej kadry menadżerskiej oraz pracowników produkcyjnych. W swojej karierze realizował doradztwo oraz wdrożenia w zakresie metod i narzędzi: Standaryzacja, TPM, SMED, 5S, TWI,  Shop Floor Management, Systemów Sugestii, Balansowanie linii produkcyjnych, Problem Solving, Value Stream Mapping, i inne zaawansowane z zakresu LEAN. 

Realizował projekty dla: Fabryki Broni „Łucznik”, ZETKAMA S.A., Polargos, Pitradwar, Warszawskie Zakłady Mechaniczne "PZL-WZM„,  Wojskowe Zakłady Inżynieryjne w Dęblinie, Zakłady Górniczo – Hutnicze „Bolesław” w Bukownie, Bozamet, Sursys, CAD/CAM Solution, Aludesign, Urzędy Marszałkowskie, SCM Profits, JMP Flowers Fundacja Inżynierii Systemów, SIMPLE S.A, Wydział Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej, FANAR, KLER S.A., Metsa Tissue, MPWiK S.A. we Wrocławiu, Serpol Cosmetics, Autopart, Laboratoria Natury, GTHR, Lear Corporation, Carrefour, Aryzta. Savi Marketing, Manpower

Wieloletni koordynator studiów podyplomowych i kierunków MBA związanych z tematyką Lean Management na Politechnice Warszawskiej i Szkole Biznesu PW. Wykładowca na podyplomowych studiach Akademia KAIZEN, studiach podyplomowych organizowanych przez PWSZ w Wałbrzychu. Opiekun merytoryczny oraz wykładowca na studiach MBA Lean Management na Wrocławskiej Akademii Biznesu w Naukach Stosowanych.

Małgorzata_Bednarek-Rybicka_LMCG_Wrocław

Małgorzata Bednarek

Senior Konsultant LMCG, certyfikowany Six Sigma Black Belt realizujący doradztwo oraz wdrożenia w zakresie metod i narzędzi: Trener TWI, standaryzacja, wizualizacja, system 5S, system sugestii pracowniczych, Problem Solving, KPI deployment, Hoshin Kanri, Gemba Kanri (Shop Floor Management) i inne zaawansowane z zakresu LEAN. Trener kompetencji miękkich jak: motywowanie, zarządzanie zmianą. Pełniła funkcję Continuous Improvement Managera oraz certyfikowanego Audytora BOS w Bombardier Transportation, CI Managera w Kompozyty sp. z o.o, aktualnie Lean Manager w SteriPack Medical Poland.

Realizowała projekty dla: Bombardier Transportation, MPWiK Wrocław, ABB, Lowara Vogel Polska, JTI Polska, Baumit , Pentair Polska, Stone Master SA, Aryzta, Plastic Omnium, SE Bordnetze Polska, Energetyka, Wielton, MALOW, NIVEA Beiersdorf Polska, Beiersdorf Austria, Organique, KRIS, DANONE Polska, Phoenix Contact, KIEL Polska, Wuppermann Polska, Kaufland, Santander Consumer Bank, BRAAS Monier, EJ Danpol, Vetoquinol Biowet, PKS Ostrowiec Świętokrzyski, Paged Meble, Neapco Europe, Anpharm, Dr Irena Eris, NSK Steering Systems, ZNTK Oława, Instytut Mechaniki, AKTIW,  Leader Logistics, NOWAK - Systemy obróbki betonu, Indesit-Whirlpool, Kompozyty sp. z o.o., SWM Poland, Polska Izba Mleka, Metsa Poland, Impel Business Solutions.

Wykładowca na studiach podyplomowych: „Akademia Kaizen” na Politechnice Warszawskiej,  SGH w Warszawie, WSIZ w Rzeszowie, PWSZ w Wałbrzychu oraz MBA Lean Management na WAB Wrocław.

Jako konsultant od ponad 11 lat zajmuje się wspieraniem organizacji w ciągłym doskonaleniu poprzez wdrażanie praktycznych i optymalnych rozwiązań. Jest pasjonatem w tym co robi, spełniając się w pracy bezpośrednio przy procesie na gemba.

Małgorzata_Borowska_LMCG_Wrocław

Małgorzata Borowska

Konsultant specjalizujący się w zarządzaniu strategicznym i optymalizacjach procesów. Pasjonatka rozwoju organizacji poprzez kształtowanie postaw pracowniczych i rozwijanie kompetencji managerskich.

Propaguje zasady szczupłego zarządzania wspierane ideami wellbeingu. Wspiera managerów i pracowników w budowaniu kultury organizacyjnej zapewniającej osiąganie celów w zespołach budowanych na zaufaniu i poczuciu psychologicznego bezpieczeństwa.

Praktyk z ponad 20 letnim doświadczeniem w biznesie. Zarządzała obszarami produkcji, logistyki, administracji oraz wsparcia sprzedaży. Tworzyła i optymalizowała procesy w ramach kompleksowego zarządzania strategicznego oraz powiązania celów z misją i wizją organizacji.  Pełniła również rolę dyrektora ds. customer experience odpowiedzialnego za badanie poziomu satysfakcji Klienta i realizację działań w kierunku  poprawy kluczowych wskaźników.

Absolwentka 4 kierunków studiów „Marketing i Zarządzanie”, „Logistyka w biznesie”, „Zarządzanie jakością w nowoczesnej gospodarce”, „Six Sigma optymalizacja procesów”.

Certyfikowany Project Manager P2P, Change manager (ADKAR), Green Belt Six Sigma, dyplomowany Coach, certyfikowany konsultant MTQ 48 oraz Insigts Discovery. Wykładowca studiów MBA Wrocławska Akademia Biznesu oraz studiów podyplomowych WSB Wrocław i PWSZ Wałbrzych. 

Realizowała projekty szkoleniowe i optymalizujące procesy dla takich firm jak Aktiw Sp. z o.o., Instytut Mechaniki Sp. z o.o., Kompozyty Sp. z o.o., Polska Izba Mleka, Impel Business Solutions Sp. z o.o., NSK  Streering Systems Sp. z o.o., Metsa Tissue Krapkowice Sp. z o.o., KSM Poland Sp. z o.o i wielu innych.

Mówi o sobie: Lubię działać z wizją końca, podzielam opinię Anthony Robbinsa, że  „w życiu wielu ludzi wie, co robić, ale mało ludzi robi to, co wie… Nie wystarczy tylko wiedzieć! Musisz podjąć działanie!"

Krzysztof_Drozdowski_LMCG_Wrocław

Krzysztof Drozdowski

Konsultant LMCG, absolwent studiów magisterskich na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz menadżerskich studiów podyplomowych na Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Certyfikowany Six Sigma Black Belt z doświadczeniem  w międzynarodowej roli Master Black Belt w firmie Bombardier. Wykładowca Uniwersytetu Ekonomicznego, WSB Merito i Wrocławskiej Akademii Businessu we Wrocławiu.

Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu zespołu planistów i koordynatorów Lean Management​.

Od 2005 roku prowadzi projekty usprawniające metodologią Six Sigma i sprawdzoną metodą Lean Management. Przeprowadza firmy przez proces zmian dopasowując narzędzia do zakładanego celu. Zaszczepia kulturę Lean Management, pełni rolę HR Business Partnera, wprowadza zarządzanie przez cele (system wskaźników), stosuje mapowanie procesów, aby przekonać zespoły do usprawnień, na konkretnych przykładach uwidaczniam organizacjom w kryzysie, jak wykorzystując nowoczesne metody planistyczne wrócić do pierwotnego planu.

Realizowałe projekty szkoleniowe i doradcze dla takich firm jak: WATS, Whirlpool, Impel, Kompozyty, Instytut Mechaniki, Karmar, NCBiR, SwissPor, Dolnośląski Urząd Wojewódzki, Procter&Gamble​, Manpower, Carrefour, Cedo, Berry, Ergis, LocoTransSped.

Pasja: taniec towarzyski, kontakty z ludźmi;     

Motto: Kochaj grzesznika, nienawidź grzechu.

Sebastian_Bączyński_LMCG_Wrocław

Sebastian Bączyński

Konsultant LMCG, Team Manager – Supplier Quality Management, zajmuje stanowisko Managera Działu SQM w firmie Mando. Absolwent studiów podyplomowych z zakresu TQM na Politechnice Wrocławskiej. Obecnie student MBA na WAB oraz stypendium AOTS w Japonii.

Certyfikowany SIX sima Black Belt. Jest odpowiedzialny za realizację  procesu  zarządzania dostawcami od nominacji do zapewnienia jakości dostaw w seryjnej produkcji. Przeprowadza audyt potencjału, realizuje proces nominacyjny nowych dostawców, monitoruje przebieg procesu APQP; odpowiedzialny za ciągle doskonalenie procesów dostawców i rozwiązywanie problemów jakościowych dostarczanych komponentów. Przeprowadza audyty VDA 6.3. 

Specjalizuje się w obszarze poszukiwania i rozwoju nowych dostawców w branży motoryzacyjnej; ekspert z obszaru zapewnienia jakości dostaw. Prowadzi wewnętrzne treningi z zakresu procesu PPAP, APQP, Problem Solving, zapewnienia jakości dostaw w trakcie uruchomienie projektów.

Doświadczenie zawodowe zdobywał w takich firmach jak: Faurecia, NSK Stearing Systems. Uczestniczył w tworzeniu nowych fabryk – transfer produkcji z Japonii do Polski. Był odpowiedzialny za uruchomienie łańcucha dostaw dla nowo powstającej firmy Mando. Magister z zakresu Zarządzania przedsiębiorstwem. 

Aleksander_Ciesielski_LMCG_Wrocław

Aleksander Ciesielski

Kierownik Działu Rozwoju Lean Management w KRUK S.A.

Odpowiedzialny za transformację lean Grupy KRUK działającej na rynkach  polskim, rumuńskim, włoskim, hiszpańskim, niemieckim, czeskim i słowackim. Specjalizuje się we wdrażaniu podejścia procesowego do zarządzania biznesem z wykorzystaniem narzędzi takich jak Architektura Procesów, Hoshin Kanri, VSM, Problem Solving i analiza procesów w oparciu o Gemba.

Od początku kariery zawodowej związany z branżą usługową. Przez 5 lat zarządzał dwoma procesami customer care w Telekomunikacji Polskiej (rynek biznesowy), odpowiadając za cele związane z reaktywnym i proaktywnym utrzymaniem klientów biznesowych. Realizator wielu projektów usprawnieniowych w obszarze podnoszenia produktywności procesów poprzez ich standaryzację, automatyzację i robotyzację. Członek zespołu projektowego wdrażającego system CRM w TP S.A. W kolejnych latach związany z Bankiem BGŻ i doskonaleniem procesów sprzedażowych w obszarze obsługi klientów indywidualnych. Od 2012 w KRUK S.A., gdzie zajmuje się doskonaleniem systemu zarządzania w zakresie właścicielstwa procesów, macierzy zarządzania, Hoshin Kanri oraz rozwoju kompetencji managerów i ekspertów.

Zwolennik praktycznego, pragmatycznego i zdroworozsądkowego podejścia do wdrażania zmiany biznesowej opartego o dobre rozumienie aktualnych wyzwań organizacji oraz jak najbliższą współpracę z właścicielami biznesowymi.

Katarzyna_Kaczmarek_LMCG_Wrocław

Katarzyna Kaczmarek

Doświadczony konsultant z zakresu Lean Manufacturing, przeprowadziła około 1000  godzin warsztatów (5S, System sugestii pracowniczych, Mapowanie Strumienia Wartości, Standaryzacja, TPM, Visual Management).

Przygotowuje​ i realizuje projekty z zakresów logistyki wewnętrznej (Lean Logistics: Przepływ materiału, Kanban, Sito Glenday, analiza ABC, praca z częściami na magazynach wysokiego składowania, analiza zapasów produkcyjnych). Obecnie Leader Logistyki w dużym zakładzie produkcyjnym (automotive).

Praktyk z 11 letnim doświadczeniem pracy w międzynarodowych firmach produkcyjnych w obszarach z branży telekomunikacyjnej, automotive i lotnictwa.  Ma doświadczenie dotyczące transferów produkcyjnych (nowe uruchomienia jak i przeniesienia produkcji). 

Aktywnie popularyzuje wiedzę dotyczącą Lean w praktyce. Przedstawia wdrożone narzędzia na produkcji poparte realnymi wynikami. Wdrożyła autorski program wspierający rozwój pracowników produkcji w zakresie Lean Manufacturing - podnoszenie kwalifikacji. ​

Realizuje studia z zakresu Narzędzia optymalizacji procesów w zakresie studiów MBA. Realizacja projektów dla BSH, Corning Cable Systems, NSK Steering Systems Europe (Polska) Sp. z o.o., Wabco Polska, WATS Sp. z o.o. SGL Carbon​, MAN, Collins Aerospace.

Prywatnie: Widzę szansę w problemach. ​

„Jeżeli nie ufamy sobie to nie ryzykujemy, jeśli nie ryzykujemy nie podejmujemy decyzji. Nie podejmowanie decyzji nie pozwala się w nic zaangażować co jest nowe i nieznane” .. Jacek Walkiewicz

Joanna_Mokrzycka_LMCG_Wrocław

Joanna Mokrzycka

Konsultant LMCG realizujący szkolenia, doradztwo oraz wdrożenia w zakresie zarządzania zmianą, tworzenia i optymalizacji procesów biurowych wykorzystujących narzędzia Lean oraz innowacyjne rozwiązania informatyczne.

Obecnie wspiera procesy oraz rozwój ludzi w międzynarodowej firmie świadczącej usługi IT Capgemini. Przez ostatnie lata prowadziła Departament Koordynacji Projektów i Analizy Biznesowej w obszarze IT w grupie kapitałowej KRUK S.A. Od 15 lat wspiera i optymalizuje procesy biurowe. Wdraża innowacyjne rozwiązania w zakresie wykorzystania systemów IT. Na co dzień pracuje w środowisku Lean. Twórca procesów zarządzania zmianą w systemach informatycznych oraz procesu ich zakupu. Odpowiedzialna za kreowanie nowych i optymalnych rozwiązań zaspokajających obecne i przyszłe wymagania biznesowe. Ukończyła studia podyplomowe Zarządzanie Wymaganiami oraz Analiza Biznesowa na Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Doświadczenie zawodowe zdobywała na stanowiskach: Menadżer Produktu, Menadżer Projektu, Kierownik Działu Operacji, Menadżer Zmiany Biznesowej, Kierownik Działu Analiz Biznesowych. Uwielbia pracę z ludźmi i nowe wyzwania. 

Prywatnie uwielbia górskie wycieczki i mocno wierzy, że człowiek ma dwa życia! To drugie zaczyna się gdy odkryje, że ma tylko jedno.

×

Niezbędne pliki cookies

Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie.

Zawsze aktywne

Analityczne pliki cookie

Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.