facebook instagram linkedin

Lean Office Benchmark Tour

Czyli jak efektywnie stosować Lean Management w biurze ? – praktyczne przykłady

  • 5S w biurze
  • Mapowanie procesów
  • Visual management
  • Digitalizacja miejsca pracy
  • Standaryzacja procesu pracy
  • Office Floor Management
  • GEMBA WALK

Czas trwania: 1 dzień / 4 godziny

Miejsce: Online

Lean Office Benchmark Tour

Lean Office Benchmark Tour

Termin najbliższego szkolenia

Nowy termin wkrótce

Cena (PLN)

550,00 netto / osobę

Cele:

  • Optymalizacja procesów
  • Poprawa jakości procesów
  • Minimalizacja kosztów
  • Zyskanie przewagi konkurencyjnej

Program:

  • Dlaczego Lean Office?
  • Najczęstszy potencjał poprawy
  • Kluczowe czynniki pomyślnego wdrożenia Lean Office
  • Prosta technika identyfikacji oraz minimalizowania marnotrawstw i strat czasowych
  • Przykłady sukcesów na poziomie miejsca pracy, zespołu i procesu
  • Wskazówki dotyczące własnej implementacji

Narzędzia:

  • 5S w biurze
  • Mapowanie procesów
  • Visual management
  • Digitalizacja miejsca pracy
  • Standaryzacja procesu pracy
  • Office Floor Management
  • Gemba Walk

Efekty:

  • Umiejętność identyfikacji marnotrawstw w biurze
  • Umiejętność usprawniania procesów biurowych
  • Umiejętność doskonalenia miejsca pracy, zespołu oraz procesu
  • Wiedza na temat wdrożenia Lean w biurze

Grupa docelowa:

  • Przedsiębiorcy, właściciele firm
  • Dyrektorzy firm
  • Kierownicy procesów administracyjnych, IT, HR, logistyki, jakości, marketingu, sprzedaży i usług
  • Specjaliści procesów administracyjnych, IT, HR, logistyki, jakości, marketingu, sprzedaży i usług
  • Specjaliści ds. lean/kaizen
  • Wszyscy, którzy chcą poprawy procesów w biurach

Organizacja:

  • Zapraszamy do udziału w 1 dniowym szkoleniu on-line
  • Szkolenie realizowane w języku angielskim za pomocą aplikacji MS Teams
  • Jeśli chciałbyś zrealizować powyższe szkolenie u siebie w firmie lub jeśli chcesz zapisać więcej niż 4 osoby, prosimy o kontakt. Z przyjemnością przygotujemy dla Państwa skrojoną na miarę ofertę
  • W przypadku dodatkowych pytań, bądź trudności w wyborze szkolenia, prosimy o kontakt:

    e-mail: biuroprojektow@lmcg.com.pl
    tel. +48 780 549 757

Zapraszamy do udziału.

Sebastian Reimer,

Sebastian Reimer Prowadzący

Założyciel i właściciel Lean Service Institute. Lean Performance Office jest jednym z jego ulubionych działań. Doradztwo dla klientów, seminaria i warsztaty na temat administracji odchudzonej, doskonalenia procesów, zwiększania efektywności w zakresie komunikacji emailowej, instrumentów do organizowania pracy absorbują go na co dzień. Proces ciągłego doskonalenia w kontekście zarządzania usługami jest jednym z jego nadrzędnych zadań.

20 lat doświadczenia w dziedzinie KAIZEN w biurze  i Lean Management z wspierającymi narzędziami elektronicznymi, identyfikuje go jako eksperta w swojej dziedzinie. Od 12 lat stale poszerzał swoją wiedzę pracując dla Kaizen Institute. Sebastian Reimer jest pełen przekonania w tych zadaniach, bo tutaj może łączyć swój zawód i pasję do pracy z ludźmi. Tylko ci, którzy korzystają z metod zalecanych dla klientów, również dla siebie, nadal mogą z miłością dbać o innych. Jego hobby to gra na gitarze, które jest entuzjastycznie pielęgnowana przez dziesięciolecia, pomaga mu utrzymać odpowiedni balans między pracą a życiem prywatnym.

Pliki do pobrania

×

Niezbędne pliki cookies

Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie.

Zawsze aktywne

Analityczne pliki cookie

Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.