facebook instagram linkedin

Prowadzenie trudnych rozmów

Radzenie sobie z obiekcjami pracowników

  • Odpowiedzi na obiekcje i rozmowa ostrzegawcza
  • Rozmowa w celu przekazania trudnej decyzji
  • Komunikat Ja i Technika 4 kroków
  • Asertywna odmowa

Czas trwania: 2 dni / 16 godzin lekcyjnych

Miejsce: W firmie

Prowadzenie trudnych rozmów

Prowadzenie trudnych rozmów

Radzenie sobie z obiekcjami pracowników

Cele:

  • Uświadomienie sobie co wpływa na spostrzeganie rozmowy jako trudnej
  • Doskonalenie umiejętności radzenia sobie z emocjami swoimi i rozmówcy
  • Poznanie podstaw asertywności menedżerskiej
  • Trening radzenia sobie z obiekcjami pracowników

Program:

  • Trudne rozmowy czyli jakie?
  • Jak radzić sobie z emocjami swoimi i rozmówcy
  • Schemat radzenia sobie z obiekcjami pracownika?
  • Siła konsekwencji - jak przeprowadzić rozmowę ostrzegawczą?
    • Kiedy przeprowadzić rozmowę ostrzegawczą?
    • Katalog możliwych sankcji adekwatnych do sytuacji
    • Model rozmowy ostrzegawczej
    • Jak sobie radzić z reakcjami pracownika?
  • Przekazywanie trudnych decyzji
    • Odwaga do przekazanie niepopularnej decyzji
    • Model rozmowy w celu przekazania trudnej dla pracownika decyzji
    • Jak sformułować uzasadnienie decyzji?
    • Metody obrony przed przekonywaniem i bezproduktywną dyskusją
  • Asertywność jako funkcja siły lidera
    • Postawa asertywna w pracy lidera
    • Zasady i metody asertywnego komunikowania swoich potrzeb, oczekiwań i opinii
    • Partnerska formuła wyrażania oczekiwań i opinii Komunikat Ja i Technika 4 kroków
    • Asertywna i elegancka odmowa – znaczenie jednoznaczności, stopniowanie reakcji, uzasadnianie decyzji

Narzędzia:

  • Model odpowiedzi na obiekcje
  • Model rozmowy ostrzegawczej
  • Model rozmowy w celu przekazania trudnej decyzji
  • Komunikat Ja
  • Technika 4 kroków
  • Model asertywnej odmowy

Efekty:

  • Świadomość różnych sposobów reagowania na zmiany w organizacji
  • Przećwiczone narzędzia do komunikacji zmiany i radzenia sobie z różnymi postawami pracowników wobec zmiany
  • Zbudowanie postawy angażowania pracowników w proces zmiany i budowania konstruktywnych postaw wobec zmiany

Grupa docelowa:

  • Kadra zarządzająca
  • Kierownicy
  • Mistrzowie
  • Brygadziści
  • Team leaderzy

Organizacja:

  • Zapraszamy do udziału w 2 dniowym szkoleniu na terenie firmy Klienta
  • Szkolenie realizowane w języku polskim lub angielskim
  • Grupa do 12 osób
  • Możliwość uzyskania dofinansowania do szkolenia
  • W przypadku dodatkowych pytań, bądź trudności w wyborze szkolenia, prosimy o kontakt:

    e-mail: biuroprojektow@lmcg.com.pl
    tel. 531 606 222
    tel. 512 212 389

Zapraszamy do udziału.

×

Niezbędne pliki cookies

Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie.

Zawsze aktywne

Analityczne pliki cookie

Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.