Sztuka delegowania
Planowanie i przygotowanie pracownika do przejęcia zadania
Cele:
- Zrozumienie roli delegowania w motywowaniu i rozwijaniu pracowników
- Zrozumienie różnicy między stawianiem zadań a delegowaniem
- Poznanie etapów delegowania
- Trening planowania delegowania
- Doskonalenie umiejętności prowadzenie rozmowy delegującej
Program:
- Delegowanie jako metoda budowania zaangażowania i rozwijania pracowników
- Różnice między zlecaniem zadań a delegowaniem
- Korzyści i zagrożenia wynikające z delegowania
- Wspierające delegowanie przekonania menedżera
- Jakie i kiedy zadania możesz bezpiecznie delegować?
- Delegowanie a matryca Eisenhowera
- Jak diagnozować potencjał pracownika do samodzielnego wykonania zadania
- Budowanie partnerstwa i kontraktowanie zadań z bezpośrednimi podwładnymi (jak?)
- Angażowanie pracownika do przejmowania zadań
- Jak przekonać pracownika do brania odpowiedzialności?
- Kiedy delegowanie motywuje pracowników?
- Planowanie i przygotowanie pracownika do przejęcia zadania
- Prowadzenie efektywnych i niemęczących rozmów delegujących
Narzędzia:
- Etapy delegowania
- Plan delegowania
- Struktura rozmowy delegującej
Efekty:
- Przećwiczony sposób prowadzenia rozmowy delegowania zadań i odpowiedzialności
- Dzięki stosowaniu narzędzi delegowania zadań możliwe zbudowane zaangażowanie pracowników do przejmowania zadań
Grupa docelowa:
- Kadra zarządzająca
- Kierownicy
- Mistrzowie
- Brygadziści
- Team leaderzy
Organizacja:
- Zapraszamy do udziału w 2 dniowym szkoleniu na terenie firmy Klienta
- Szkolenie realizowane w języku polskim lub angielskim
- Grupa do 16 osób
- Możliwość uzyskania dofinansowania do szkolenia
- W przypadku dodatkowych pytań, bądź trudności w wyborze szkolenia, prosimy o kontakt:
e-mail: biuroprojektow@lmcg.com.pl
tel. +48 780 549 757
Zapraszamy do udziału.