LMCG Instagram

CSR (Customer Specific Requirements) Specyfika klientów, różnice w interpretacji wymagań dla dostawców w branży automotive - podsumowanie

Cele:

  • Parafraza zrozumienia procesu wdrażania nowych projektów do produkcji
  • Przedstawienie specyfiki wymagań poszczególnych klientów
  • Uświadomienie różnic w podejściu klientów do procesu zarządzania jakością
  • Weryfikacja wątpliwości procesowych w temacie jakości w nowej produkcji

Czas trwania:

2 dni / 16 godzin lekcyjnych

Miejsce:

W firmie / na Gemba


Program:

  • CSR – przegląd wymagań klientów/producentów (Toyota, Suzuki, FCA, PSA, VW)
  • Różnice w oczekiwaniach/wymaganiach klientów na poszczególnych etapach wdrażania produktu
  • Jak odczytywać oczekiwania klientów?
  • Praktyczne przykłady rozwiązań – podejścia do spełnienia oczekiwań klientai

Efekty:

  • Umiejętność definiowania wymagań klienta i przełożenia ich na proces w organizacji
  • Wiedza na temat różnic w oczekiwaniach klienta – szczegółowości i wynikających z tego działań
  • Umiejętność rozmowy z klientem na temat realizacji oczekiwań
  • Zrozumienie rozwiązań/zastosowań praktycznych dla danych narzędzi w procesie zarządzania jakością dla nowych projektów

Metodologia:

Wstęp teoretyczny

Ćwiczenia indywidualne

Ćwiczenia zespołowe

Symulacje

Gry

GEMBA

Case studies

Filmy/zdjęcia

Dyskusja

  • Coaching
^