Dla każdego klienta/konsumenta kluczowe jest to jak dobry jest produkt lub usługa. Najwyższa jakość i zadowolenie klienta zapewnia satysfakcję a w konsekwencji wzrost sprzedaży. Jakość produktu jest efektem wielu składowych a przede wszystkich odpowiedniego zaplanowania procesu wdrożenia produktu lub usługi do wdrożenia. Proponowane przez nas wsparcie polega na kompleksowym wsparciu oceny jakościowej procesów, zaplanowaniu ich rozwoju oraz wdrożeniu narzędzi zarządzania jakością.
W momencie kiedy pojawia się odchylenie od standardu lub reklamacja zapewniamy wsparcie w procesie analizy problemu, rozmowy z klientem i zdefiniowania działań zaradczych i korygujących.
Przykładowe tematy projektów optymalizacyjnych
- Audyt potencjału dostawcy
ocena kondycji potencjalnego dostawcy - Wdrażanie Narzędzi planowania jakości
APQP (Advanced Product Quality Planning), PPAP (Production Part Approval Process), Control Plan – budowa, FMEA (Failure Mode and Effects Analysis) - Wdrażanie SPC (Statistical Process Control)
statystyczna kontrola procesu w produkcji seryjnej - MSA (Measurement Systems Analysis)
ocena systemów pomiarowych w procesie - Proces analizy reklamacji i działań zapobiegających
Problem Solving – raporty 8D, raport A3
Prosimy o kontakt, jeśli obszar, który Państwa interesuje nie jest umieszczony na liście.
e-mail: biuroprojektow@lmcg.com.pl
tel. 531 606 222
tel. 512 212 389