Zarządzanie Projektami Lean – cz. I
Cele:
- Przećwiczenie sposobu definiowania projektu, planowania projektu, analizy ryzyk
- Zebranie wiadomości na temat harmonogramowania działań w projekcie, planowania komunikacji i monitoringu projektu
- Przećwiczenie tworzenia harmonogramu projektu
- Zweryfikowanie dotychczasowego sposobu prowadzenia projektów i podejmowanie usprawnień
anie-projektami-w-sytuacjach-kryzysowych.html
Czas trwania:
2 dni / 16 godzin lekcyjnych
Miejsce:
W firmie
Program:
- Definiowanie projektu
- Planowanie projektu
- Analiza ryzyk w projekcie
- Harmonogram działań
- Planowanie strategii komunikacyjnej w projekcie
- Realizacja projektu
- Monitoring projektu
- Podejmowanie działań korygujących w projekcie
- Ocena i zamknięcie projektu
Efekty:
- Uzyskanie solidnej podstawy teoretycznej i praktycznych przykładów w zakresie metodyki zarządzania projektami
- Zwiększenie efektywności i poczucia pewności w zarządzaniu projektami
- Znajomość zasad powodujących realizację projektów na czas, w odpowiedniej jakości działań i realizacji celu
- Umiejętność analizy ryzyk projektu i przeciwdziałania nim
Metodologia:
Wstęp teoretyczny
Ćwiczenia indywidualne
Ćwiczenia zespołowe
Symulacje
Gry
GEMBA
Case studies
Filmy/zdjęcia
Dyskusja