Szkolenie - metody i techniki Lean Management wspierające sprzedaż i obsługę klienta
Optymalizacja pracy w dziale Sprzedaży
Cele:
- Zrozumienie potrzeby eliminacji marnotrawstwa i roli standaryzacji w pracy Handlowca
- Zdefiniowanie podstawowych wskaźników wspierających sprzedaż
- Zapoznanie z podstawowymi narzędziami Lean niezbędnymi w pracy Działu Sprzedaży
- Przećwiczenie sposobu tworzenia standardów
Program:
- Proces sprzedaży, działania dodające i niedodające wartość dla Klienta
- Rodzaje marnotrawstwa w pracy Handlowca
- Wizualizacja działań sprzedażowych – wskaźniki prognostyczne
- Wizualizacja działań sprzedażowych – wskaźniki sprzedażowe
- Rodzaje standardów niezbędnych w pracy Działu Sprzedaży
- Organizacja miejsca pracy Handlowca: Lean w biurze, Lean w samochodzie
- Korzyści z działań optymalizacyjnych w pracy Handlowca
Narzędzia:
- Mapa procesu
- 5S
- Standaryzacja
- Wizualizacja
- SOP
- Wskaźniki prognostyczne
- Wskaźniki wynikowe
Efekty:
- Rozumienie procesu sprzedaży i roli standaryzacji i optymalizacji działań sprzedażowych
- Umiejętność standaryzacji działań sprzedażowych
- Wypracowanie banku pomysłów na rodzaje standardów w pracy Handlowca
- Przećwiczenie 5S na przykładzie biurowym
- Znajomość sposobu wizualizacji i roli wskaźników w procesie sprzedaży
Organizacja:
- Zapraszamy do udziału w 2 dniowym szkoleniu na terenie firmy Klienta
- Szkolenie realizowane w języku polskim lub angielskim
- Grupa do 16 osób
- Możliwość uzyskania dofinansowania do szkolenia
- W przypadku dodatkowych pytań, bądź trudności w wyborze szkolenia, prosimy o kontakt:
e-mail: biuroprojektow@lmcg.com.pl
tel. +48 780 549 757
Zapraszamy do udziału.